carinaelgemyr.blogg.se

Mot nya mål!

Kategori: Allmänt

Godmorgon! 
 
Sitter i bilen och har gjort ett långt blogginlägg
som bara försvann😡Ja ja skriver väl lite 
snabbt igen en kortare version. Vi är på väg mot
Arlanda, planet lyfter 07:15 mot Cypern. Har varit där 2 ggr tidigare men dit vi ska nu till
Aya Napa var jag med Katarina Hagström och
Eva Mårtensson tror det var år -85 men kan ha fel. 
I vilket fall som helst är det ca 30 år sen, inte
klokt vad åren går. Ska bli spännande att
se om jag känner igen mig för just nu minns
jag inte så mycket,
Ska bli så skönt med sol o bad efter denna sommar då jag inte fått njuta så mycket av 
solen. 
Kommer längta mycket efter Leonora, första
barn barnet är något speciellt. Hoppas vi alla 
kan åka tillsammans framöver men hon är bara
2 år. Jenny var 4 år när hon åkte första gången 
utomlands och det var till Fig Tree Bay på Cypern.
Nu är vi snart på Måby där vi parkerar bilen.
Kl 06:00 öppnar Mc Donalds på Arlanda,
jag är så hungrig!
Vi hörs under mina 2 semester veckor!
 
Kram🌞😎
Kommentera inlägget här: