carinaelgemyr.blogg.se

Överraskad!

Kategori: Allmänt

 
God kväll!
 
Igår EM när vi anlände till hotellet och kommer in i receptionen så ropade någon Carina, jag tittade på en
person som verkade bekant men kopplade inte ihop honom med någon, var så trött o tänkte att här finns
väl ändå ingen som känner mig o fortsatte gå vidare. Då hörde jag personen ropa ännu högre och
såg Bengan gå emot honom o utbrister va fan gör du här?! Där sitter Bengans bror PENTTI  och en kompis till
honom Jonas. Jag fick en mindre chock och förstod ingenting. Dom hade flugit från Malmö och kom
ca en timma innan oss. Det var verkligen en rolig överaskning😊Dom stannar i en vecka. 
 
Nu kommer nästa grej, som jag skrev tidigare så var Kattis, Eva o jag här 1986, nu ska ni höra här
tjejer. PENTTI som varit på Cypern ca 17ggr visste en bra restaurang som han tog oss till. När jag kliver
ur taxin så får jag en känsla av att här har jag varit tidigare. Tittar in mot en liten gård och om ni minns
som ett litet garage m bilar mittemot balkongen, receptionen till hotellet gick man in från gatan. 
Tittar upp på vår balkong som vi hade för 30 år sedan. Är inte detta konstigt att jag hamnade första
kvällen utanför vårat hotell tjejer där vi bodde????Om ni kommer ihåg var det en brant backe upp
och sen är det inte likt sig mer. Där var barer o discon på varann hela tiden. Sen stora gatan som vi cyklade
efter till Sunwing där vi bor och till Nissi Beach är det affärer överallt. Ja det var lite nostalgi😊
Tog kort på balkongen o ingången till receptionen, känns det igen?
 
Vi har det skönt här, idag 32 grader och 30 i havet, så skönt att få koppla av, slippa bädda, laga mat,
städa utan bara få sitta o bli serverad.
 
Kram
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: