carinaelgemyr.blogg.se

Tisdag

Kategori: Allmänt

Hej! 
 
Kära nån vad tiden går fort! Nu har jag en arbetsdag kvar och på torsdag ska jag bara till jobbet
på ett APT i 2 timmar. Sen har vi äntligen fredagen här då vi flyger till Cypern på 2 v. Där är nu i varmaste 
laget, såg dom har plus 37 grader men brukar bli lite svalare in i september månad, 34 grader haha☀️
Det blir att busa med Bengan i havet och i poolen😜
 
Idag hämtade vi Leonora på dagis, sen tog vi en cykeltur, hon riktigt njuter i sin cykelsits och sjunger.
Vi köpte glass vid Slussen och där var fullt med änder. Tänk vad jag får gå emot min fågelrädsla när
jag ser efter Leonora, hon gick helt obehindrat in bland dem o jag med eftersom hennes steg gick
mot vattnet, var tvungen att få tag i henne innan hon plurrade i. 
Väl hemma så blev det vattenlek vid handfatet. Hon stod så länge, lekte med 2 muggar och en flytande tvål.
Stolen hon stod på är så himla
 
käck, köpte den av min jobbar kompis man som har gjort den.
 
Köpte Marie Fredrikssons bok idag som jag ska läsa på stranden.
 
Nu ska jag se klart på Idol, tycker den nya juryn är jätte bra👍
Började se en ny serie igår kväll på fyran som var såååå bra, den heter The night manager.
 
Hej så länge!
 
 

KOMMENTARER:

  • Gun Hefti säger:
    2016-08-23 | 22:07:38

    Den Serien är jättebra!!! 😝

    Svar: Så den har gått i Schweiz också👍😊FinaPlatser från Schweiz i serien. Kram
    Carina Elgemyr Lehtimäki

Kommentera inlägget här: