carinaelgemyr.blogg.se

Inspirerande dagar

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Veckan har hittills varit rolig, inspirerande och känslosam. 
Igår var jag ledig och träffade mina trevliga arbetskamrater på Tzatziki.
Har ätit där tidigare och varit så nöjd men tyvärr inte igår kväll. Kanske servitören
o kocken var nya. Det var absolut inget fel på servitörens bemötande, han var jätte trevlig!
Men jag tycker en servitör ska duka av när han ser att alla är färdiga o fråga om det önskas desser
men vi fick vinka dit honom. Jag tog Slouvaki m kyckling men det var såååå lite kyckling.
Ja ja man har lite pretentioner när man går ut o äter men roligt hade vi och det var det viktigaste!
Vi fortsatte kvällen in på tio14 som det nu så vackert heter, det är fd Folkets hus. Vi lyssnade på
föreläsaren Jesper Caron som pratade om framsteg och att lyfta sig själv. Jag tog med mig en hel
del hem som han förmedla. 
Jag är ombud för våld i nära relationer inom omvårdnad. Idag föreläste en kvinna från Borlänge
om hennes uppväxt och äktenskap. Det var en skrämmande och en känslosam historia om misshandel,
missbruk mm.
Vad har hänt mer i veckan? Jenny har färgat mitt hår och jag blev som vanligt supernöjd👍😊
 
Ibland vågar vi inte göra
saker för att vi tror att vi
kommer att ångra det.
Men i slutändan
ångrar vi mest det
som vi aldrig vågade,
 
❤️
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: