carinaelgemyr.blogg.se

Mys i soffan!

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Om klockan ändå kunde bli 21:00 så jag får se näst sista avsnittet utav den danska 
serien på ettan, follow the money. Då ska jag äta Satsumas och en ostsmörgås.
Fick tips av en arbetskamrat Eva-Lena Brattlöv om en ost som hon tycker är så god.
Jag kan bara hålla med dig, jätte god! Det är en rökt ost som jag köpte i delikatess disken
på Ica Maxi, visste inte innan att det finns ost som är rökt. Där köpte jag även Satsumas,
ni må tro dom var goda o söta! 
Var till mina föräldrar efter jobbet och åt mammas goda hembakade småkakor, mums!
Igår efter jobbet blev det en timmes skön massage och sen kom mina tjejer! Leonora
lekte så fint o blev så pussad av sin mormor. 
 
Ha en fortsatt skön söndags kväll o förresten, tatuera eyeliner är bland det bästa jag har gjort 👍😊
 
🙅
 
Kommentera inlägget här: