carinaelgemyr.blogg.se

Vilar

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Idag känns det verkligen som första höstdagen, mulet o blåser kallt, brrrrr!
Själv håller jag mig inomhus på min lediga dag, tänker vila o kurera mig.
Vaknade med huvudvärk, hes o snuvig. Jag har alltid dessa produkter hemma, se bilden,
som brukar hjälpa mig att inte bli värre. Har tvättstugan så det blir väl det vettigaste som
jag gör idag för i morgon är jag på jobbet 6:45.
Finns en till anledning att man inte ska vara med mig idag, PMS😡😬
Tänk att man kan bli så irriterad utav ägglossning, jobbigt är det i alla fall😢
 
Hämtade Leonora igår efter dagis och vi lekte ute i nästan 2 timmar, var redan då
påverkad utav PMS men när man träffar henne så blir det som bortblåst och man
blir bara glad. Pussar, kramar och glada skratt från Leonora så leker livet igen❤️
 
Bengan kom med glada nyheten igår kväll att han kommer hem på torsdag, jag har glömt
hur många veckor det är sen vi sågs sist. Det blir roligt att få sällskap igen men man hinner 
verkligen skapa sina egna rutiner när man är ensam.❤️
 
Trevlig helg!
 
Kram
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: