carinaelgemyr.blogg.se

3 dagars ledighet😊

Kategori: AllmÀnt

Hejsan!
 
Har varit ledig idag och har 2 dagars ledighet till, sen blir det 6 arbetsdagar. Mitt schema Àr lite
varierande kan man sÀga men jag tycker det Àr helt OK. 
 
Mina förÀldrar har varit hÀr pÄ lunch, vi hade sÄ trevligt. Gjorde en lÀtt o god fiskrÀtt. Jag saltade torskryggs
bitar o la dem i en ugnssÀker form. Blandade créme fraiche med hackat kokt Àgg, hackade ansjovisfiléer, dill, persilja, grÀslök och pressad vitlök. HÀll blandningen över fisken, strö över riven ost och ströbröd. 
225 grader i 20 min. Vi hade pressad potatis till.
 
I morgon skall Leonora sova hos mig, det var sÄ lÀngesedan, sÄ jag vill testa om hon vill. Risken finns
ju att hon blir ledsen pÄ kvÀllen och vill hem. Det som kÀnns skönt Àr att Jenny och Islam Àr hemma
i fall det blir kris. 
 
Tror jag ska ta mig en hÄrd macka med Gustafskorv pÄ!
 
Vi hörs nÀr mitt lilla natt frÀmmande har varit hÀr.
 
Kram
 
 
 
Kommentera inlÀgget hÀr: