carinaelgemyr.blogg.se

Fredag kväll

Kategori: Allmänt

Hejsan!
 
Dom flesta av Er njuter säkert i soffan av att få vara ledig i 2 dagar. Jag gick på idag o blir ledig på torsdag.
Som sagt så har jag varit ledig och Leonora sov här onsdag-torsdag. Leonora badade innan läggdags och
sen fick hon krypa ner i morfars säng. Det var så mysigt att få ha någon bredvid sig, jag fick mig några
sparkar under natten och fattar inte hur en tvååring kan ta sådan stor plats i sängen, men Bengan ligger ju i o för sig inte tvärs över som den lilla damen gjorde. Vi hade sovmorgon till kl.8, vi badade länge, var ute o lekte och
sen sov Leonora middag på 3 timmar, det är jobbigt att vara hos mormor.
 
Jag hämtade Leonora efter jobbet, vi åkte till gammelmormor o gammelmorfar och myste.
Pappa Islam hämtade Leonora nu i kväll. Tänk att en liten tvååring kan ge en allt som tex kärlek o tröst när man känner sig ledsen fast inte medvetet förståst. Jag kröp tätt intill Leonora o det kändes så skönt, tack för att 
du finns❤️
 
Nu ska jag snart läsa min nya bok, återkommer till den.
 
Carina
 
 
Kommentera inlägget här: