carinaelgemyr.blogg.se

Härliga fredag!

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Jätte bra ledig fredag hittills😊
Min kära vän Eva Mårtensson har varit här på en fika och jag fick mina
linnen från New Body. Hon tog kort på mig o mina eyeliner. Om 6 v ska jag
dit igen och göra eventuella justeringar. Eva tyckte det såg jätte bra ut o jag
vaknade upp pigg o glad i morse!
 
När jag läser böcker så blir det helst självbiografi eller Viveca Sten. Nu läser jag en intressant
bok som heter Älskade Terrorist. Handlar om en ung tjej från de välbärgade villakvarteren i Halmstad.
Hon blir sååå kär o gör allt, går med i jihadrörelsen o stannar där i 16 år. Man blir både förbannad,
ledsen och illa till mods när man läser den men den är så bra! 
 
Nu ska jag hämta Leonora på dagis o åka till Malin som jag är faster åt o hennes lilla Olle som Leonora
kan leka med, dom är jämngamla. Kanske dom större pojkarna också är hemma.
 
Trevlig helg!
 
Carina
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: