carinaelgemyr.blogg.se

Ledig!

Kategori: Allmänt

Godkväll! 
 
Nu var det dax med 2 dagars ledighet tycker jag efter 4 dagars arbete efter semestern😊
Det enda nyttiga jag gjorde på FM var att stryka, annars bara slappade jag framför Tv o iPad.
Kl.15 tog jag barnvagnen o promenerade till Leonoras förskola Gläntan. Vad har hänt med konditionen 
och mina ben? För er som inte vet så är det uppför till hennes dagis och jag var helt slut, men blev faktiskt orolig
över min hälsa. Jag har fått så ont i benen och blivit stel som en pinne, törs knappt skriva att jag kan knappt tvätta
fötterna längre, är verkligen orolig!! Ryggen är stel och får inte upp fötterna så mötet med händerna
blir svårt. Jag vet, jag vet, jag vet, träna upp benen på gym
men NEJ. Börjar härmed att promenera så kanske benen blir rörligare o lite massage på det.
Hur mycket ni än skriver så ngt gym blir det absolut inte!!!! Kanske lite Vita Pro......
Tillslut kom jag fram o hämtade min lilla tjej. Leonora gick själv hela vägen hem och det är en bra bit 
för en två åring. Väl hemma så gungade vi o lekte.
Hemma hos mormor behöver man inte alltid äta husmanskost utan idag blev det Pirog som Leonora älskar,
själv tycker jag den mest är torr. Kinderägg o tunnbrödsrulle till efterrätt o sen var det mysigt att sjunga
till låtarna på paddan. 
 
Igår kväll bjöd jag min kära vän Åsa på mat, vi hade en trevlig kväll med mycket prat o skratt.
 
Nu ser jag på Bytt är Bytt, kul att gissa värdet på föremålen. 
 
Kram
 
 
 
Kommentera inlägget här: