carinaelgemyr.blogg.se

Lördagkväll😊

Kategori: Allmänt

Hejsan!
 
Sitter i soffan o ser på Postkoden som jag sällan missar. Tänkte se det nya programmet Sveriges bästa m Hellenius som
kommer efter, kul med något nytt😊
 
Jenny ringde vid halv sex o undrade om jag ville följa med till Nybroparken för Leonora hade sovit
middag 3 timmar idag. Hela familjen hade varit på Borlänge marknad tidigare så hon blev väl slut. 
Jag behövde luft som varit på jobbet o hängde med. Vilken bra lekpark, fler sådana i centrala Falun, tack!
 
Igår grattade vi min bror och åt en mycket god Smörgåstårta från CariAnna. 
 
Häromkvällen såg jag på Netflix en mycket bra thriller som heter Bad Blood, se den om ni gillar spänning.
 
Nu är jag min egen doktor, det började på Cypern då jag fick så ont i knävecket. Kan inte böja benet,
svårt att lyfta benet över badkaret och har ont på natten. Jag tänkte ta Ipren regelbundet i 7 dagar,
 
hjälper inte det så blir det massage o tillsist ringa VC. Jag tror det är en inflammation, är det någon som
haft liknande så kom gärna med tips.
 
Köpte Målboken för ett tag sen för 280kr, har knappt läst den, var ingen bok som tilltalade mig, säljer
den för 100kr.
 
Trevlig lördag kväll!
 
Carina
 
 
 
Kommentera inlägget här: