carinaelgemyr.blogg.se

Tatuering😊

Kategori: AllmÀnt

Hej!
 
Vilken dag😊
 
Har varit till frissan och blev som vanligt nöjd! Sparar nu hÄret och Per klipper det 
sÄ jag har det bakom öronen men ÀndÄ ha lite kort hÄr fram pÄ sidorna, Àr sÄ glad
att ha fÄtt lÀngd pÄ hÄret igen. Tror Jenny fÄ ha i lite fÀrg igen, det blir lite mer stadga
i hÄret.
 
Nu till det bÀsta! Jag har lÀnge velat tatuera mig men inte som ni sÀkert tror nÄgon text
eller bild pÄ nÄgon kroppsdel. Jag har tatuerat eyeliner bÄde uppe o nere. Har haft det
i tanken i mÄnga Är men inte vÄgat. Har hört att Àgaren pÄ Lust & FÀgring ska vara sÄ
duktig o noggrann efter 17 Ärs erfarenhet. Jag Àr sÄ nöjd, skulle ha gjort det för flera Är sen med
facit i hand. TÀnk att alltid fÄ vakna upp sminkad o slippa mÄla sig pÄ morgonen, helt
underbart! NÀr man vill festa till det lite sÄ kan man ha pÄ mascara men brukar fÀrga
ögonfransarna emellanÄt ocksÄ. Gjorde det hÀr av en annan anledning ocksÄ o det Àr för synen. 
Har sÄ svÄrt att se hur jag mÄlar mig. 
Jag fick ligga 45 min med bedövning. Det kittlades o stacks, inget som gjorde ont!
Jag Àr sÄ lycklig hÀr i kvÀll! Bengan Àr toppen som inte tyckte det hÀr var onödigt,
eller löjligt gjort utan han sa det var vĂ€rt pengarna bara jag blev nöjd❀
 
Sköt om er!
 
🙅🙅🙅
 
 
 
Kommentera inlÀgget hÀr: