carinaelgemyr.blogg.se

Tiden går fort.......

Kategori: Allmänt

Hej!
 
I morgon blir det sjätte dagen och sen 2 dagars ledighet, underbart! 
Dagnarna går så fort, det händer mycket omkring mig o Bengan är fortfarande
i Örnsköldsvik.
Efter jobbet fikade jag med Gun o Ann-Sofie, alltid lika trevligt att ses. Gun bor i
Schweiz och hur hon träffade sin man Peter är en härlig romantisk historia, ska höra med henne om
jag får berätta. 
När jag gick från Åhléns parkeringen mot gallerian så flyger jag framstupa, tog emot mig med 
högra handen, skorna flög iväg åt varsitt håll, försöker komma på benen men var yr o mådde illa.
En trevlig yngre man stannar sin bil o erbjuder sin hjälp, tack! Tänk vad dum man känner sig när man
väl är på benen, tycker alla tittar. Nu i kväll känns kroppens olika delar, spännande att se hur man tar
sig ur sängen i morgon bitti. Är glad att jag tog emot mig med handen annars kanske ansiktet hade blivit
skadat.
 
Jag har fått tid hos sjukgymnasten i mitten på okt, hon trodde det var en baker cysta i knävecket
eller slemsäcksinflammation som många av er gissade på.
 
I kväll har jag sett på Dicte, är glad att den har börjat igen.
 
Godnatt o sov gott!
 
Carina
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2016-09-28 | 10:00:38

    Ojoj, ta det lugnt och ta hand om dig!💕🙅

    Svar: Tack du som är anonym! Ska ta hand om mig! 💕
    Carina Elgemyr Lehtimäki

Kommentera inlägget här: