carinaelgemyr.blogg.se

Vardag igen!

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Nu är jag tillbaka på bloggen igen, wi-fi fungerar en aning bättre här i Dalom än på Cypern 😊
Just nu känner jag mig ledsen för jag har sett framemot denna dag då jag skulle få umgås med mina älskade tjejer! Vad händer???!!! Sent igår kväll ligger jag i badrummet o bara kräks, har sovit gott i natt men nu dricker
jag Te och är utslagen. Även om jag skulle bli piggare på EM så är ju risken stor att man smittar Jenny o Leonora😪 Jobbar kväll i morgon men på tisdag efter jobbet kommer dom hit❤️
Inte bara detta som är tråkigt idag utan även att min Bengan åker till Örnsköldsvik på ca 5 v!!!!!!😪 
Blir så tomt när man umgåtts i flera veckor och över en månad är lång tid men det går säkert fort, man jobbar,
träffar vänner o familj. Det är så nyttigt för kärleken att få längta efter varandra emellanåt, i alla fall för oss❤️
 
Cypern semestern var toppen, inte ett moln på 2 v, varmt o skönt☀️
Det var kul med överraskningen när PENTTI o JONAS satt i receptionen när vi kom, vi hade en trevlig vecka
tillsammmans och PENTTI visade oss runt. Var skeptisk dom första dagarna på Cypern, jämförde för
mycket med Turkiet. Jag återvänder gärna tillbaka, alla var så otroligt trevliga!
 Vi kom hem i fredags kväll vid nio tiden och igår var det kris på jobbet, det är min lediga helg men jag var på
jobbet kl. 6:45, det gick bra, tur man inte började kräkas då.
 
Vi var hem till mina föräldrar igår efter jobbet och mamma var så glad att vi var hemma igen, hon är lite orolig när
vi är ute o reser. Nu jobbar vi ihop nya pengar för ev Thailand i februari om dom kan hålla sig lugna där.
 
Ha en skön söndag! 
 
Kram
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Gun Hefti säger:
    2016-09-11 | 15:06:09

    Dà har du säkert tid att träffa mig när jag kommer i sept?!?
    ( 22 - 29/9)
    Kram

    Svar: Självklart vill jag träffa dig. Den 27:e eller 28:e skulle passa mig om du kan.Kram
    Carina Elgemyr Lehtimäki

Kommentera inlägget här: